Wellnet Bolt
vásárlási, megrendelési információk
Hogyan vásárolhatok a Wellnet Bolt-ban..?
Hogyan adhatom le megrendelésemet..?
Választható szállítási módok és a kapcsolódó szállítási díj
a rendelés értékétől függetlenül!
- Futárszolgálat (Express One), házhoz szállítás, utánvéttel fizetve: 1.990 Ft
- Futárszolgálat (Express One), házhoz szállítás, előre történő banki utalással fizetve: 1.690 Ft
Egyes termékek megrendelése esetén kedvezményes kiszállítási díj is elérhető,
amely minden esetben és külön jelezve van a termék részletes ismertetésénél!
Banki utalással fizetve: megrendelésének e-mail és telefonos egyeztetését követően megküldjük Önnek az utaláshoz szükséges pontos banki információkat. Amint az összeg beérkezik számlánkra átadjuk csomagját kiszállításra.
Önnek KÉT lehetősége van elküldeni megrendelését:
I.
Megrendelés leadása e-mail címünkre.
Megrendelését leadhatja, akár közvetlenül is alábbi e-mail címünkre
Levelében küldje el a megrendeléshez szükséges alábbi információkat:
II.
Megrendelés leadása a megrendelő űrlap kitöltésével
- Áraink magyar forintban értendőek és tartalmazzák az ÁFA-t !
- A megrendeléshez Nem szükséges regisztrálnia az oldalon !
- Válassza ki a megrendelni kívánt terméket.
- Minden termék leírásánál szerepel a hozzá tartozó "azonosító sor". Ez tartalmazza a termék "Cikkszámát", a "Termék megnevezését" és a hozzá tartozó további információkat.
- Kattintson a jobb felső sarokban található vásárlás szövegre így megjelenik a Megrendelési lap
- Töltse ki megrendelési adatokat és írja be ( vagy másolja át ) a megrendelni kívánt termékek azonosítóit.:
Cikkszám Termék megnevezése Darabszám ( a megrendelt termék mennyisége )
- Írja be a kiválasztott szállítási módot!
- Az Ön által megadott telefonszámon hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot a rendelés megerősítése céljából.
- Ezt követően a megrendelt csomagot futárszolgálat juttatja el Önhöz.
- A kézbesítések hétköznap 8-19 óráig történnek ezért fontos, hogy a rendelésben napközben elérhető telefonszámot adjon meg (lehetőleg mobil elérhetőség). A rendelések pontos idejét sajnos nem tudjuk lekötni, de kézbesíthetetlenség esetén a futár keresi Önt a megadott telefonszámon.
- A kézbesítés jellege miatt kérjük, hogy olyan kézbesítési címet adjon meg a rendelés alkalmával, melyen a rendelését a szállítási időszakban át tudja venni. A szállítási cím lehet otthon, munkahely, stb.
- Amennyiben a futár a megrendelést nem tudja leadni, a rendelésben megadott telefonszámon, új időpontot egyeztet Önnel. A kiszállítás 2 csomagkézbesítési próbálkozást tartalmaz. Amennyiben a futár kétszer sikeretelenül kézbesíti a terméket (a megadott címen nem veszik át, nem ér el senkit), a kiszállítást ismételt szállítási költség terhelheti.
- Utánvét esetén a csomag átvételekor annak ellenértékét készpénzben tudja téríteni. Átutalásos fizetés választása esetén, a vásárláshoz tartozó végösszeg bankszámlánkra történt megérkezését követően adjuk ki csomagját szállításra.
- Kérjük győződjön meg a kiszállított termékek hiánytalan meglétéről, illetve sérülésmentességéről.
- Ha a kiszállított termék sérült, feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. Kérjük, hogy a csomagolás és a kiszállított sérülésmentességéről az átvétel mindenképpen bizonyosodjon meg. Sérüléssel kapcsolatos garanciális igényt kizárólag az átvételnél felvetetett jegyzőkönyv alapján áll módunkban elfogadni.
- Amennyiben a szállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük jelezze felénk levélben vagy telefonon.
Megrendelésének megérkezését követően hamarosan
1.) e-mail visszajelzést küldünk a megrendelésről
2.) felvesszük Önnel a telefonos kapcsolatot a megrendelés egyeztetése végett
! FIGYELEM FONTOS !
Amennyiben módostani szeretné megrendelését illetve
bármely kérdése lenne a termékekhez kapcsolódóan, akkor
MINDENKÉPPEN A +3670/628-8646 telefonszámon
vagy az
e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot!
Garanciális feltételek
- Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előirt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk.
- A víztisztító készülékek 2 év az útváltók 1 év garanciaidővel rendelkeznek
- A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla szolgál garanciális igazolásként.
- Garancialappal rendelkező termékek esetében a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes
- Ha a meghibásodott termék rendelkezik garancialappal, úgy a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében: Wellnet Kft, (2890. Tata, Honvéd utca 41.)
- Ha az áruházunkban vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk, az infoKUKACwni.hu -címen.
- A terméket visszajuttathatja telephelyünkre futárszolgálattal vagy postai úton: Wellnet Kft, (2890. Tata, Honvéd utca 41.) . A szállítási költséget sajnos nem áll módunkban átvállalni, így az a vásárlót terheli.
- Amennyiben futárral szeretné visszajuttatni a meghibásodott terméket, úgy e-mailben vagy telefonon tudja jelezni a szállítási adatainak, valamint napközben elérhető telefonszámának megadásával.
- Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni az esetleges csereigény érvényesítéséhez.
- Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez.
- Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szervíz állapítja meg.
- A termék gyáriszám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.
- A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik!
Általános Szerződési Feltételek
( Kattintson a linkre )